Tim Voors heeft door landen en continenten gewandeld. Avonturen die hem meenemen naar het onbekende door Amerika op de 4286 km lange Pacific Crest Trail en de Continental Divide Trail, door Japan op een eeuwenoude pelgrimstocht ‘88 Temples Trail’, de ‘Te Araroa Trail’ in Nieuw-Zeeland, De Fishermen’s Trail in Portugal en door Spanje op verschillende routes naar Santiago de Compostela. Tijd is kostbaar, de wereld wacht.
Het leven is vol en druk, Voors vertelt in zijn lezingen hoe we tijd kunnen creëren om Droomdoeners te worden in plaats van Dagdromers. Over het belang van tijd alleen doorbrengen
in de natuur, en hoe het doen van maandelijkse ‘Micro Avonturen’ de beste stap is die je vandaag kunt zetten om je leven opnieuw in te richten rond je dromen.
Als internationaal spreker heeft Tim Voors keynote speeches gegeven voor veel internationale bedrijven (Booking.com, Heineken, CompaNanny, MediaMonks), op conferenties (ADCN, Creative
Mornings) en persgroepen (FD, NPO Radio1, NRT). Het publiek inspireren met op maat gemaakte avonturenverhalen.
Voors is gevestigd net boven Amsterdam en werkt over de hele wereld als spreker en Interim Creative Director voor multinationale merken als Heineken, Google, Samsung, Audi, Nikon, Ethihad Airways en The North Face, voor wie hij talloze internationale prijzen heeft helpen winnen.
Voors was mede-oprichter en voorzitter van The Freeforce Foundation en gedurende 5 jaar bestuurslid van de Art Directors Club Nederland. Hij is al jaren een gepassioneerd parttime docent aan de Kunstacademie van Breda en de School voor Journalistiek, Windesheim Zwolle, waar hij concept- en visual story telling doceert.
Onlangs heeft Tim de ‘School of Dreams’ opgericht, die verschillende praktische workshops geeft over het maken van lange-afstandswandelingen, het schilderen van travel journals en het
publiceren van je boekideeën.
Kijk voor meer informatie op: www.timvoors.nl